Følg med
Da Striker forsøger at slå happoernes verdensrekord i ’følg med’, udsættes han for mange farer, der er ved at ødelægge hans chance. Heldigvis er Fixit på pletten, og han hjælper sin ven ud af mindst én vanskelig situation.