Træhule
Fixit bygger en træhule, som alle happoerne kan få glæde af, men Kaptajn og Napoleon erobrer den og holder de andre ude. Fixit og happoerne må gøre kreativt brug af reb, en stige, en gynge og pølser for at få dem ned.