Happo-yeti
Da nogen finder et fodspor fra et stort monster, som Doc mener stammer fra en happo-yeti, forsøger Doc og Fixit at spore og fange det uhyggelige bæst. Men da Doc forvandles til sit alterego Frankie, viser det sig, at skinnet bedrager.