Stub
Fixit prøver at hjælpe Party Happo med et lægge et fantastisk nyt dansegulv til hans fest, men løber ind i en frygtelig modstander - en stædig træstub. Der er for meget på spil. At feste eller ikke at feste - det er spørgsmålet?