Æg
Da Bash smækker sin bold op i træet, lander den i Napoleons rede, og Napoleon sidder på den i den tro, at den er et æg. Bashs mange forsøg på at få bolden tilbage slår fejl, men Fixits snedige plan virker til sidst.