Usynlighedsmaling
Da Doc laver noget usynlig maling, tænker Party, at han vil låne det og have noget sjovt. Han tager maling på og gør sig selv usynlig, så han kan lave sjov med de andre Happoer, der begynder at tro, at deres indelukke er hjemsøgt.