Superoverraskelse
Da happoerne holder en overraskelsesfest for Super og Civilian, må Super bruge sine kræfter i skjul for at finde på nye måder at undgå at afsløre sin hemmelige identitet. Men kan Super puste lysene ud uden at afsløre sin dækidentitet?