Balancegang
Bash er fast besluttet på at imponere happoerne ved at gå på line, men papegøjen Napoleon kommer konstant i vejen for ham. Vil Bash kunne gennemføre sit vovede nummer, eller vil den frække fugl ødelægge hans balance?