Stuntduo
Star vil rigtigt gerne slå sig sammen med Stunt, men han arbejder kun alene. Indtil hun kommer til at lave en fantastisk hig-wire skateboard-rutine, og Bash indser, at det fantastisk at være den ene halvdel af en betagende Stunt Duo.