Straffe
Striker kan ikke få Happos til at stå i mål, så han kan øve sig på at skyde straffespark. Men så kommer Super flyvende og bruger sine kræfter på at være den bedste målmand nogensinde. Kan Striker overhovedet få bolden i nettet?