Ånden
Fixit finder en magisk lampe, der indeholder en lampeånd, og laver et ønske. Men kaptajnen har mere ambitiøse ideer, og vil lave sin egen magi. Med to emsige Happos, der laver større og større ønsker, bliver den stakkels lampeånd hurtigt nedslidt.