Bro
En kasse med forsyninger svæver ned med faldskærm, og happoerne er nysgerrige over, hvad den kan indeholde. Der er kun et problem: Den lander på den anden side af en stor kløft. Fixit begynder selvsikkert at bygge en bro. Eller gør han?