Mezi Laurou a Adrianem se rozpoutá další manželská hádka. David vezme práci v reklamní agentuře, kde pracuje Eva, a musí se potýkat s Iasmininými nervovými zhrouceními. Mona pokračuje ve svých „temných“ setkáních. Dorina a Laura si začnou být blízké.