Po Lauřině neustálém naléhání s ní jde Mona na kafe. Adrian odhalí identitu tajemné ženy. Eva se rozejde s Tonym a Iasmina má velmi znepokojivé zprávy. Když se řítí k domu ženy, s níž měl Adrian poměr, srazí Laura Iasminu autem.