Eva se rozhodne setkat se svým otcem za každou cenu. Aniž by si kdy pohlédli do obličeje, Mona s Adrianem se oddávají svým sexuálním dostaveníčkům. Laura se rozhodne setkat s Dorinou. Eva se pokusí vrátit do květinářství, kde David pracuje.