Iasmina zorganizuje večírek, aby měla nad vším větší kontrolu. Sexuální napětí mezi Dorinou a Laurou vyústí ve žhavé sexuální setkání. Zatímco je Mona v kómatu, její sestra flirtuje s Virgilem. Tony pozve Evu do Toskánska, aby se setkala s jeho rodinou.