Po úchvatné první schůzce s Davidem se Eva dostane do nepříjemné situace a hledá útěchu v náruči jiného muže. Laura a Adi se ve svém manželství potýkají s celou řadou nejrůznějších problémů. Mona hledá muže svých snů.