Mona se konečně probudí z kómatu. Před odjezdem do Toskánska se Eva velmi ostře pohádá s Davidem v kanceláři. Iasmina následně ještě přilije olej do ohně. Adi a Laura se spolu po dlouhé době zase vyspí, což dá Lauře novou naději.