Když Mona zjistí, že je Adrian manžel její kamarádky a kolegyně Laury, je naprosto v šoku. Eva se rozhodne navštívit svého otce. Přestože jim to ve vztahu neklape, David se rozhodne s Iasminou zůstat kvůli dítěti. Mona konečně zvedne Adrianovi telefon.