Hemingway a Gellhornová
Silný příběh vypráví jeden z největších milostných příběhů 20. století: vztah literárního génia Ernesta Hemingwaye a válečné korespondentky Marthy Gellhornové. V hlavních rolích uvidíte Nicole Kidmanovou a Cliva Owena.