Adi je až po uši posedlý záhadnou ženou a začne číst Dalajlámu. Eva konečně zjistí, kdo je její otec. Mezi Dorinou a Laurou to začne skřípat a Laura je čím dál odtažitější. Během návštěvy v Lauřině domě Mona odhalí identitu svého záhadného přítele.