Prostá intimita doteku
Stefan a Damon se na Sybilinu žádost vracejí do Mystic Falls, protože ona stále pátrá po historickém artefaktu. Bonnie se vrací z Paříže s lahvičkou Enzovy krve, a Caroline přemítá, zda se z ní stane upírka.