Chystáme červnovou svatbu
Damon a Stefan rychle naplánují svatbu, aby vylákali nebezpečného nepřítele na veřejnost. Toto nebezpečí bezprostředně ohrožuje osud Mystic Falls a musí být zažehnáno.