Příště můžu ublížit tobě
Po kontaktu s Cadem je Stefan rozhodnutý, že alespoň vánoční oslavy s Caroline proběhnou. Když však Damon a Sybil překazí štědrovečerní večeři, věci rychle naberou zlověstný směr.