Nostalgie je mrcha
Sybil se Damonovi pomstí tím, že ho uvede do katatonického stavu. Caroline a Bonnie cestují do Damonovy mysli, kde se setkávají se starými známými z minulosti a zjišťují, že Stefan je pro Damonův osud klíčový.