Dnešek bude jiný
Stefan, Bonnie a Caroline se vydají do Severní Karolíny, když se dozvědí, že dalším cílem Damona a Enza může být někdo ze Stefanovy minulosti. Tam Bonnie podnikne drastické kroky ve snaze osvobodit Enza od toho, co ho ovládlo.