Co jsi zač?
Aby zachránil Stefanovu duši, uzavře Damon dohodu s Cadem a získá Maxwellův deník. Alaric a Matt však odmítají deník vydat, protože by mohl obsahovat zásadní informace o tom, jak Cadea zničit.