Rozhodl ses být hodný
Cade se vrací do Mystic Falls a zadává Damonovi a Stefanovi nové úkoly s hrozivými následky. Přestože přátelství mezi Caroline a Mattem je napjaté, snaží se ze všech sil chránit obyvatele města před Cadeovou touhou po duších.