Objížďka cestou do pekla
Když se Carolininy děti stanou terčem Sirénina nejnovějšího plánu, podnikne drastická opatření, aby svou rodinu ochránila. V závodě s časem Stefan přísahá, že udělá vše pro záchranu dvojčat.