Máme společnou minulost
Stefan a Damon navštíví podpůrnou skupinu pro zvládání hněvu a hledají svou další oběť. Sybil je stále naživu a učí skupinu středoškoláků, což později využije k tomu, aby Caroline přiměla najít historický artefakt.