Koruna pro nejlepšího boxera
Scooby Doo a naše parta řešíší záhady skončí v Louisvillu v Kentuky na otevření muzea boxu, které vybudovala boxerka Laila Ali. Ale na muzeum útočí děsivý robot, který vše ničí. Dokáže Laila s naší partou přijít záhadě s robotem na kloub?