Hotdogový pes!
Náš tým je v Chicagu. V továrně na hot dogy straší. Strašidlo ale naruší i soutěž v pojídání hot dogů, kde proti sobě bojují dva šampióni. Jeden z nich, Joey Chestnut se zapojí do pátrání. Bude nutné zrušit soutěž v pojídání hot dogů?