Internet v domě na kopci, kde straší
Shaggy a Scooby se setkají s Lizou Koshiovou v strašidelném domě a zjistí, že se staly aktéry v jednom z jejích děsivých vlogů a útočí na ně duch. Naštěstí jsou s nimi i ostatní z party a hned se vrhnou do akce, aby přišli záhadě na kloub.