Scooby Doo a pohodová škola!
Scooby Doo a parta dorazí v horách do pohodové školy, kterou vede slavný herec Billy Dee Williams. Chtějí se naučit, jak být v pohodě. Jak to ale mají zvládnout, když je napadne zuřivý pterodaktyl, který se snaží ze školy všechny vyhnat?