Scooby na ledu
Scooby Doo a parta jsou v Rakousku na mezinárodních ledových hrách a setkávají se se zlatou medailistkou z Olympiády a komentátorkou Tarou Lipinskou. Ale na vesnici útočí děsivá příšera z ledu a hrozí, že zničí celé lední hry.