Duchové v Movielandu
Parta pomáhá Carol Burnettové, slavné herečce, komičce a spisovatelce, vyzkoušet její novou virtuální realitu Movieland. Její nový Movieland umožňuje navštívit oblíbené a slavné filmy. Odhalí záhadu Movielandu?