Hostina doktora Frankenžrouta!
Naše parta navštíví starý zámek v Německu. V zámku ale straší. Setkají se zde se slavným moderátorem a kuchařem spisovatelem Altonem Brownem. Shaggy a Scooby jsou jeho dobří přátelé, dojídají totiž zbytky z jeho kuchařských pořadů.