Pračlověk na U rampě
Na lyžařských svazích Skalistých hor v Koloradu Scooby Doo a parta potkají americkou zlatou medailistku a slavnou snowboarderku Chloe Kimovou. Pračlověk naleztený v ledu rozmrzl, a děsí a útočí na zimní letovisko.