Ztracené doly Kilimandžára!
Cestou po Africe Fred špatně zabočí u Nairobi a zajede do husté džungle. Tam se setkají s Jessicou Bielovou, která se vypravila na Kilimandžáro se skupinou turistů. Napadne je ale obří gorila a objeví ztracené doly krále Šalamouna!