Když vás honíé tisíc hlasů!
Daphne seznámí své přátele se známým dabingovým hercem Frankem Welkerem a ihned se ona i celá parta ocitnou uprostřed velmi zvláštní záhady, ve které hraje roli několik strašidel a několik dalších dabingových herců.