Hrůza v sedmé směně
Parta dostane pozvánku na baseballlový zápas a setká se tam s rapperem Macklemorem, na něhož útočí děsivý duch maskotové příšery. Macklemore potřebuje, aby na pálku nastoupil celý tým z naší party a pomohl mu rozluštit baseballovou záhadu.