Muž, který spadl z hvězd!
Když naše partička řešitelů záhad jede ve své dodávce kolem Shreveportu v Louisianě, spadne hvězda doprostřed velkého ranče, který patří fotbalové hvězdě a sportivnímu komentátorovi Terrymu Bredshawovi. Byla to ale doopravdy jenom hvězda?