Pohyblivá záhada!
Scooby Doo a jeho parta se snaží lapit příšeru v podobě chrliče. Tentokrát jsou v Paříži. Velma se obrací na kamarádku, která je v Paříži za prací , je to známá modelka Gigi Hadidová, která spolu s Velmou studovala kriminální psychologii.