Dárek
Gumball a Darwin obdrželi okázalou pozvánku na Masaminu narozeninovou oslavu a nyní horlivě usilují najít pro ni ideální dárek. Nejsou ale jediní; všechny děti v Elmoru soutěží o to, kdo pro Masami sežene perfektní dárek.