Podpis
Táta zjistí, že babi Jojo a Louie se plánují vzít a odstěhovat se na Floridu. Ve snaze tomu zabránit táta adoptuje Louieho, aby mu mohl zakázat oženit se s babi Jojo. Ale tím spustí řadu adopcí, které se rychle vymknou kontrole.