Obejmutí
Darwin si dělal legraci z Gumballovy předvídatelnosti, a tak se Gumball snaží dokázat, že kamaráda stále dovede překvapit. Napadne ho, že obejmout na pozdrav kluka, kterého sotva zná, by mohlo mít kýžený efekt. To má ale nečekané důsledky.