Parkování
Wattersonovi přijedou do obchodního centra a chtějí strávit den nakupováním, ale nedaří se jim najít volné místo. Hledají ho, ale s postupem času začíná být zoufalé pátrání po volném místě důležitější než samotná návštěva nákupního centra.