Autobus
Školní autobus je unesen, ale sami únosci byli zřejmě uneseni. Když Rocky naznačí, že děti z Elmorské osmiletky chodí za školu, autobus obsadí zločinci, kteří jim chtějí ukázat, jak je školní docházka důležitá.