Romantik
Gumball si vezme do hlavy, že Penny ho už nemá ráda tolik jako dřív, a rozhodne se nachystat pro ni romantickou výpravu, která jí připomene všechny krásné společně strávené chvíle. Avšak Gumballovo romantické gesto se zvrtne.