Návrat
Je první den nového školního roku a táta má za úkol dopravit děti včas do školy. Jenže zaspal a teď nemůže Gumballa, Darwina ani Anais nikde najít. Vydá se proto zpět po vlastních stopách, aby zjistil, co předchozího dne dělal a kde by mohli být.